Шановний(-а), посетитель сайта,
Ваш запит успішно надіслано.
Наш консультант зателефонує Вам у найближчий час.
Кошик порожній

Гарантія

На товари в нашому інтернеті-магазині «ORB» надається гарантія, підтверджуюча зобов'язання по відсутності в товарі заводських дефектів (термін гарантії на конкретний товар уточнюйте перед покупкою).

Щоб зберегти право на гарантію, Вам необхідно:

- Зберегти чек (квитанцію про оплату) або товарно-транспортну накладну – її значущість дорівнює значущості гарантійного талона.

- Обов'язково перевіряйте комплектацію Вашого замовлення – всі компоненти комплекту мають бути в наявності і відповідати заявленим характеристикам (відповідність замовленій моделі з отримуваною). Всі претензії по комплектації замовлення і зовнішньому вигляду приймаються до отримання товару.

Гарантію цілості товару при транспортуванні забезпечує служба доставки. В разі пошкодження товару, або неповної комплектації замовлення – необхідно відмовитися від отримання товару і його оплати, а також скласти акт (претензію), який буде підставою для повернення товару і відшкодування сплачених коштів.

 

Куди звертатися за гарантійним обслуговуванням?

В разі виявлення заводського браку необхідно повідомити магазин про даний факт (залежно від характеру виявленої несправності Ви будете проінформовані про подальші дії з обох сторін).

Гарантійним обслуговуванням займаються авторизовані сервісні центри. Право на безкоштовне гарантійне обслуговування дає документ підтверджуючий покупку. Термін ремонту визначається сервісним центром.

До гарантійних випадків не відносяться:

- механічні пошкодження;
- поломка унаслідок недбалого відношення з товаром і недотримання інструкцій;
- пошкодження, викликані використання товару не по призначенню;
- поломка, викликана неправильним підключенням до інших виробів, систем, збоїв в цих системах;
- пошкодження в результаті непередбачених обставин (стихійні лиха), а також інших причин, за які не відповідає продавець і аиробник (стрибки електромережі);
- наслідки невдалого ремонту або внесення конструктивних і схематичних змін неуповноваженими особами.

Якщо виникають збої в роботі пристрою, не намагайтеся самостійно усунути поломку, інакше ви втратите Ваше право на гарантійне обслуговування.

Існує ряд вимог, яким повинен відповідати товар для безкоштовного гарантійного обслуговування. Дотримуйте їх, будь ласка.

Повернення товару

Ви можете обміняти або повернути товар протягом 14 днів після покупки. Це право гарантує вам «Закон України про захист прав споживача». Щоб використати цю можливість, будь-ласка переконаєтеся що:

Для повернення товару покупець повинен написати заяву на повернення товару.

У заяві викласти причину повернення товару і вказати бажання замінити товар або повернути гроші. Крім того в заяві обов'язково необхідно вказати наступну інформацію: дані документа, що засвідчує особу покупця, який повертає товар (серія і номер паспорта, дата і місце видачі); дані про товар (найменування, фабричний (серійний) номер, модель, артикул, дата продажу, вартість товару за станом на момент продажу); суму сплачених за товар грошових коштів.

Обмін або повернення грошових коштів відбувається після відповідної експертизи товару сервісним центром (ст.8).

Зверніть увагу, що у зв'язку з трансформацією orb.ua із звичайного інтернет магазина в маркетплейс, на сайті розміщуються інші продавці. У випадку якщо продавець товару третя особа, то: обмін або повернення товара/грошових коштів здійснюється безпосередньо продавцем даного товару в приватному порядку.

Якщо сервісний центр не може відремонтувати придбаний товар в гарантійний період:

Якщо товар, який Ви у нас купили, вийшов з ладу з вини виробника і не може бути відремонтований в авторизованому сервісному центрі, ми обміняємо товар на аналогічний або повернемо Вам гроші. Для цього Вам необхідно надати:

- товар в повній комплектації;
- документ підтверджуючий покупку;
- висновок сервісного центру з відміткою про те, що товар має «істотний недолік».

Якщо товар не працює, обмін або повернення товару відбувається лише за наявності висновку сервісного центру, авторизованого виробником, про те, що умови експлуатації не порушені. 

При поверненні товару потрібно мати при собі паспорт. Ми повернемо гроші в день повернення товару або, в разі відсутності грошей в касі, не пізніше, ніж через 7 днів. У випадку, якщо продаж був здійснений дистанційно (за межами торгівельного приміщення), - протягом 30 днів (ст.12).

Якщо покупка товару відбувалася дистанційно, Ви можете відправити товар на повернення до нас назад за допомогою «Нової пошти». Якщо у товару збережений товарний вигляд і упаковка, ми обміняємо його Вам або повернемо кошти. 

Обмін і повернення товарів належної якості здійснюється за рахунок покупця протягом 14 днів з дня продажу за умови збереження товарного вигляду купленого устаткування, упаковки і наявності документів підтверджуючих факт покупки.


Звертаємо Вашу увагу що компанії-виробники залишають за собою право змінювати технічні характеристики пристрою, комплектацію і зовнішній вигляд товару без попереднього повідомлення.


Співробітництво
Графік роботи:
Пн-Пт: 900 - 1800
Сб-Нд: вихідні